Saturday, April 25, 2015

Bab 13: Di Bawah Pohon Rindu





BAB 13

"Encik Fiqri, saya ni Hanis. H.A.N.I.S. Sepupu Khalila. Apa yang Encik Fiqri buat dengan sepupu saya tu ya?" Terdengar suara gadis itu meninggi tiba-tiba. Siap mengeja namanya lagi. Marah betul.

"Oppss... ni kenapa yang nak marah-marah sangat ni Cik Hanis? Kita tak pernah..."

"Saya marah sebab dia sepupu saya dan dia dah hambakan diri untuk Encik Fiqri seorang saja sejak dulu... dan tiba-tiba saja dapat tahu yang Encik Fiqri ni dah bertunang dengan orang lain. Itupun dah 3 tahun lamanya. Kalau saya, saya pun bengang! Dan sekarang ni Khalila terlantar di hospital gara-gara awak, Encik Fiqri." Hanis terus memotong percakapan Fiqri sebelum lelaki itu sempat menghabiskan ayatnya.


Baca bab penuh di sini >> Di Bawah Pohon Rindu 
Teaser di Youtube >> Teaser

No comments:

Post a Comment