Tuesday, February 10, 2015

Preview lama Part 3

Lewat musim ini...


BAB 1
Pagi nan indah... seharum aroma bunga.




~Aku dewasa dalam waktu! Namun keluargaku sendiri seakan menyisihkan aku. Aku tahu, aku tak pernah menyenangkan mereka sebagai anak. Aku bodoh! Kepala batu! Bukan seperti anak emas mereka yang sering jadi pujian… ~Wafiy

~Merangkap sepupu yang paling rapat, Wafiy sudah kuanggap seperti adik dan juga sahabat yang paling best dalam dunia! Dia amat memahami, malah sering ada bila dirinya diperlukan! Dialah lawan tenisku yang paling cantik! Selagi nyawa dikandung badan, selagi itulah aku takkan melupakan satu nama itu iaitu 'Wafiy'~ Syed Azhar (Ad) 

P/s: Pagi tadi cuaca redup, hujan rintik gerimis. Bila ada suasana begini... terus rasa rindu pada entah siapa. 

No comments:

Post a Comment